Lassan elkészül a vas, elég sokminden elkészült, de azért van pár dolog ami hátra van.
Ami eddig elkészült:
- Motor/váltó közé bekerült az összes csavar, felkerült az önindító
- Véglegesre lehóztam a hengerfejet (erről még később), szelepfedelet
- Kábelezés viszonlag gyári állapotban van, így azzal nem nagyon volt bajom
- Felkerült a kipufogósor, a megszépült közdarab (lézervágott lemezzel), és a turbó
- Csináltam szép visszafolyó ágat a turbóhoz
- Bekerült a hűtő, feltöltöttem vizzel
- Felöntöttem olajjal
- Elkészült az intercooler tertója, csövezése
- Beindítottam
És ekkor derült ki:
Nincs töltés az autón, generátor le, szétszed, méreget, valószinűleg feszültségszabályzó. Megrendeltem, nem lett jó, másik helyen ismét megrendeltem jó lett, működik.
A hengerfejhez:
A lehúzás azért volt érdekes, mert a henegfejből már annyiszor síkoltak, igy elég vastag tömítés kellet, amit duplázással oldottak meg. Ez lesz a járgány kritikus pontja.
Ami még hiányzik:
- 2 Szilikon cső az intercoolerhez
- Féltengely szimering(ez elég nehéz eset)
- Osztómű, difi olajcsere
- finomhangolás
Szereznem kell egy féltengely szimeringet, vagy egy GTR-GTX alvázszámot.
A leömlő kapott egy hővédő lemezt
Innen hiányzik még egy szilikon cső.
Ehez a melóhoz még a kutya is hozzászagolt! :)
De megbánta... (robottá vált... :)))) )
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bopet 2012.08.30. 20:01:45
Egy 306 kipufogó után ez már meg sem kottyan.
Akartam is mondani, hogy innen a távolból nehéz követni az eseményeket..
De ezek szerint sikerült még egy forrásra bukkannom.
Szépen alakul, pedig mikor utoljára láttam is lett volna rajta mit csinálni.
És sem fogok unatkozni a hétvégén, most épp kiegyenlítő tartályt kell cseréljek...