Elkészültem a kitűzött munkákkal. Már vagy 2 hete a tulajnál van az autó, azóta volt némi utólagos finom hangolás.
Állítottunk neki még egy kis előgyújtást, meg visszáb vettük a CO-t. Azóta jobb lett a gázreakció, és kissebb lett a "turbólyuk"!
Fentebb állítottam a turbo nyomást is, mostani állást nem mértük még, de elötte 0,5bar volt egésszen 6000-6500 f/min-ig.
Holnap éles bevetésre kerül Kakucson. Sajnos a füstölés nem szűnt meg, szelepszár szimeringre gondolok, de majd kiderül, most egyenlőre így marad. Majd utánna rápillantunk, he nem lesz hengerfejes.
Jó kis party lesz, ott lesz a fél cég, jobbnál jobb kocsik.(Subaruk, Peugeot, Puntó, Ladám, stb.)
Majd jövök képekkel, fejleményekkel!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.