Egy kép a motortérről, amit nekem kell majd rendbe szedni:
Ide pedig egy igazán szép intercooler-t kell valahogy besakkozzak. Nem lesz egyszerű, mert a szervő csöve eléggé útban van!
Megvettem az első alkatrészt az autóhoz: a bűnös olajvezeték helyettesítője, ami miatt tönkre ment a motor(elégett 2 dugattyú). Remélhetőleg ez már rendesen el fogja látni olajjal a turbót és nem a kocsi alá fogyja eregetni,
Ma délután nekiálltam az autónak, volt mit sakkozni, megcseréltem pár csavart a váltó és motor között, így már jutott megfelelő az indítómotor felfogatásához is. Megpróbáltam beazonosítani a szabadon lévő csövek, csatlakozók helyét, viszonylag sikerült mindennek megtalálni a helyét!
Összeirkáltam, hogy elsőre milyen csavarok hiányoznak a boldogsághoz. Próbálok majd viszonylag hasonló csavarokat beszerezni, mint amilyenek az autóban vannak!
Holnap rajzolok pár lemezt a amit ki kell vágassak lézerrel, és akkor lassan felkerülhet a szépséges új turbó.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tiger1342 2012.08.30. 09:25:57
Saját Hatchbackem 5 éve van, sajnos csak álom a GTR, de ami egyforma a kasztniban, abban talán tudok segíteni, fotókkal, adatokkal, még nagyjából gyári a gépem.
Pályaautó lesz belőle?
tiger1342 2012.08.30. 09:26:57
acélváz 2012.08.31. 15:27:32
tiger1342 2012.08.31. 15:28:49